Min dag

  • Försov mej.
  • Kom till jobbet och fick reda på att det varit inbrott pga att någon jävla idiot (dvs JAG) inte satt igång larmet i fredags. Datorer, digitalkameror och gräddbullar stulna.
  • Började att packa ihop grejer i en källare som varit översvämmad. Fullt av lera, silverfiskar och insekter.
  • Tandläkaren klockan elva. Skulle avbokat, men fick reda på igår att oktober bara har 30 dagar, så det var för sent. Bara undersökningen kostade 786 spänn. Plus tre hål som ska lagas... yeey!
  • Nästa ställe jag jobbade på - nytt inbrott (dock inget jag var skuld till).

    Klockan var inte ens tolv.

Bara fyra dagar kvar till fredag! Nej, vänta... jag ska jobba denna helgen.

Underbart.


Tori Amos - I Don't Like Mondays


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback