Min ärkefiende

För ett tag sen skaffade jag mej en ärkefiende. Vet inte varför jag valde ut just honom, kanske för att han är en Micke Persbrandt-typ med alldeles för mycket pengar i ett fint hus med en perfekt familj? Kanske.
Varje gång jag kör förbi hans hus så glor jag med sur blick. Bara för att visa mitt ärkehat.

Men han glömdes bort lite. Tills igår. Då jag såg honom åka rakryggad på sin åkgräsklippare på sin minimala gräsmatta. Skaffa en handjagare som oss andra din bobbiga jävel.
Och så har han en jätteful (och säkert jättedyr) buske i sin trädgård. Den ska bort. Sanna mina ord.

Han använder säkert inte blinkers när han svänger heller. Fy fan.


Jacob Hellman - Tältet


Kommentarer
Postat av: ullis

oj har du sett honom igen! det va ju ett tag sen du nämnde honom,tycker du ska göra enkupp och såga ner busken en natt!!!!hihihi

2007-05-22 @ 11:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback