Min vän Henrik

image83

Detta är Henrik. Han är en spindel. Min spindel. Han har åtta ben. Han bor hemma hos mej. Ibland sitter han under elementet på toaletten, ibland ovanför min säng och ibland så tittar han ut genom fönstret.
Igår jagade jag honom med dammsugaren. Då blev han lite rädd och sprang in under sängen.
Henrik tycker om att dricka absint. Ibland så sitter jag och pratar med Henrik. Men han svarar aldrig. Han kan nog inte prata. Han är nog född sån. Men jag tycker om Henrik ändå.

Du och jag Henrik. Du och jag.


Mew - Shespider

Kommentarer
Postat av: W

hehe..det var roligt att läsa :)

2007-07-01 @ 20:41:49
Postat av: ullis

lever henrik fortfarande efter roskilde???? får ta och hälsa på honom nu till helgen och se hur han mår, hälsa från mig!!!!

2007-07-11 @ 12:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback