Evil never dies!!

Det börjar närma sig nu. Nej, det är inte säsongspremiären av Allsång på Skansen jag tänker på, utan Roskilde. Bandspelaren är snart klar och jag börjar fundera på att plocka upp och vädra sovsäcken från förra året. Biljett kan ju också vara bra att ha.
Hoppas fortfarande på ett mejl med texten Dolly Parton to play at Roskilde Festival 2007.
Annars hade ju Cansei De Ser Sexy, Babyshambles, M.I.A., Camera Obscura, Madlib, Cat Power, Guillemots eller Oasis varit mysigt. Och Laleh, så klart. I ett litet tält precis när solen går ner... Suck.

Ps. Jennifer, jag köper min tandkräm av människorna på Överskottsbolaget. Och dom människorna är jag mer rädd för än dom som håller till i mörka gränder.


Björk - Army of Me

Kommentarer
Postat av: ullis

138 dagar kvar sen far vi över havet, bekantar oss med de gräsprydda ängarna och sätter upp vårt hem för en vecka! Första ölen öppnas och den smakar gudomligt gott. Musik strömmar in i våra öron och vi lever för stunden! Det är kärlek! 138 dagar kvar sen far vi till Roskilde...

2007-02-13 @ 21:18:38
Postat av: hmmmm

Tur att du inte skrev Jessika...

2007-02-13 @ 22:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback