In the klubb

Jag lyssnade på P3 imorse där dom pratade om klubbar som folk hade bildat. Varm korv-klubben osv... Det gjorde mej sugen på att starta en klubb. Någon som vill vara med? Jag har lite förslag:


Lådbilsklubben
Vi bygger lådbilar. Sen racar vi på söndagen.

Hata _____-klubben
Vi kommer på en person som vi snackar skit om. Jag har flera förslag.

Spritklubben
Vi super.

Bakfylleklubben
Stödgrupp för spritklubben.

Klubbklubben
Slickepinnar, snusklubbor, bandyklubbor etc...

Dödskallegänget
Vi blåser liv i min gamla barndomsklubb. Alla medlemmarna har smeknamn efter folk från skräckfilmsvärlden. Vi håller till på Maholm och surrar vidare på att kidnappa en kines och hänga honom i en kundvagn i taket (en idé som aldrig blev av).

Filmklubben
Vi ser en film varje vecka. Vi kan träffas hos mej varje tisdag vid midnatt. Första filmen: Fäbodjäntan.

Fight Club
Så att vi kan slå lite vett i Brad Pitt som dumpade Aniston för ruggugglan Jolie.

The Breakfast Club
Jag har pratat med Molly Ringwald. Hon är lite intresserad.

The Monster Club
Jag har försökt få tag i Vincent Price. Tydligen är han död. Stendöd.

Klippkloppklubben
Tofflor och grejer.

Melody Club
Vi fönar fula frisyrer och komponerar skitmusik.

Bara några ideér. Vill ni vara med så skriv upp er på listan.


Comet Gain - The Kids at the Club


Kommentarer
Postat av: Fridah

Melody Club var ju dagens!! :*D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback