NY, afrot & lilla jag

Jag vaknade klockan 14 i ett rum i centrala New York. Hade tydligen festat rejält igår, och hade i den bortglömda fyllan satt mej på ett plan till NY, bokat ett stort rum på nåt sorts lyx-vandrarhem där jag sedan somnat mitt på golvet. När jag vaknade, och undrade hur fan jag hade hamnat där, bestämde jag mej för att ringa till jobbet för att berätta var jag blivit av. Men jag blev inte klok på det här med +46 man måste slå in innan numret man ska ringa. Detta krånglade jag med i 20 minuter. Jag frågade flera personer på gatan om hjälp (jag var tydligen utomhus nu). Men ingen kunde hjälpa mej. När jag handlat lite frukost i väntan på planet hem, blev jag plötsligt jagad av en stor svart kille med ett jätteafro. Jag barrikerade mej i mitt för dagen hyrda rum, men han slog som fan på dörren. Jag vet inte riktigt om han lyckades ta sej in.

För ungefär då vaknade jag. Fan vilka drömmar man kan ha.


Mintkzove - Return and Smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback