Maulimaulimaulimaul

Roskilde checklist:

♦  Fått plånboken stulen  JA
♦  Fått telefonen stulen  JA
♦  Tappat kameran  JA
♦  Trillat omkull i leran  NEJ
♦  Fått byxorna nerspillda med rödvin av en A-teen  JA
♦  Sett fler än fem konserter  JA
♦  Missat fler än tio konserter jag absolut skulle se  JA
♦  Sprungit nakenracet  NEJ
♦  Sett någon som liknade Johnny Knoxville stiga ur en taxi  JA
♦  Köpt en kilt  NEJ
♦  Slagit sönder en bandspelare  JA
♦  Skrikit 'Maul' fler än hundra gånger  JA
♦  Trampat i en lerfälla  NEJ
♦  Haft vatten i tältet  JA
♦  Duschat  JA
♦  Nällat snoppen  NEJ
♦  Ätit gammal sushi  JA
♦  Åkt hem tidigare än vad jag skulle  NEJ


Belle & Sebastian - Legal Man

Kommentarer
Postat av: martin janzon

När jag var på Roskilde förra året lyckades jag inte bara se en på campingen som var lik Vin Diesel (heter han va?) utan faktiskt SE Vin Diesel på campingen. Läste i efterhand att han var där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback