En bandare som hette Duga

En bandare som heter Duga


Aaa... Min kära gamla Hitec. Nu finns du inte mer. Morgonen den 3 juli i år gick du dina sista 16-17 meter upp i luften till tonerna av The Radio Depts It's Personal. Men det var inte personligt, jag lovar!
Musiken dog samtidigt som dej när du träffade marken.
Hade det inte varit för handtaget du förlorade i den där Ericsson-MP3-subwoofer fighten, hade jag burit dej hela vägen hem till bokhyllan igen.
Men nu blev det inte så. Inte för att det hjälper, men jag ångrar mej. Innerligt. Förlåt.

HITEC
 ? - 2006


Vila i frid.



För dej, Hitec: The Radio Dept. - It's (not) Personal

Kommentarer
Postat av: Gregory Peck.......

Jag beklagar sorgen Stefan.... Den spelade alltid så fin muskik för oss och trots många år på nacken så var ljudkvaliten inte den sämsta.

2006-07-20 @ 15:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback