Ge mig nåt som känns

Staind konserten på Vega vi var på i onsdags var nog det sämsta jag nånsin sett. Visste inte ens vem fan dom var innan jag hörde första skithiten dom drog igång. Har inte skämts att vara bland folk så mycket sen jag såg den senaste James Bond filmen på bio. Undrar om ens bandmedlemmarna själva gillar musiken? Inom kort spelar både Belle and Sebastian, Biz Markie och Babyshambles på Vega, borde sparat pengarna och sett nått som verkligen gett mej någonting.
Tur att Super-Sanna var med iaf... Annars hade kvällen varit rent död.

Bara 85 dagar kvar till Roskilde! Morrissey! Placebo! LoopTroop! Clap Your Hands Say Yeah! Rufus! Dylan!
Kan nästan inte sitta still när jag tänker på det.

Nog dags för en öl nu, klockan är ju över tre. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback