Aldrig ska jag glömma dig...

Är kattvakt denna helgen. Får jag presentera Sol - En svart, böjbar, lättövertalad liten varelse.
Gillar makrill, sparris och plastmöss. Gillar inte snö, andra katter, och stängda dörrar.
Min hjälte för hon är precis som jag!

Nick älskar tydligen fortfarande Jessica. Jaha, ja... Där ser man.

Har äntligen lärt mig det här med att ladda ner film och musik. Sist i världen? Jajamen! Men så brukar det vara. Har snart fyllt hårddisken med Coldcut, Placebo, Soulwax, Hidden Cameras, Air, Yeah Yeah Yeahs, PST/Q, Bear Quartet, Camera Obscura, Kung Fu filmer, ALF avsnitt, Twin Peaks och... dvärg wrestling.  
Och nu får jag en ny chans att kryssa av fler filmer på den där '100 filmer man ska se innan man dör' listan. Har bara School For Scoundrels, Superstar: The Karen Carpenter Story, Les Yeux Sans Visage, Hustle och The Presidents Analyst kvar nu.

Känns egentligen fullständigt meningslöst att skriva här eftersom ingen läser det.

Tänker på dig. ♥



Dagens tårar: Jocke Berg & Peter Svensson - Kärlekens Tunga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback